Remedy Entertainment во сорабтока со Rockstar Games ќе изработуваат Max Payne 1&2 Remakes

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Remedy Entertainment се враќа во франшизата што го направи студиото значајно име во индустријата за игри и ќе ги преработи Max Payne и Max Payne 2: The Fall of Max Payne. Најавата доаѓа со збор дека Remedy склучил договор со Rockstar Games за развој на римејкот.

Договорот е Remedy да направи еден голем римејк кој ги опфаќа двата класични титули на Max Payne. Играта ќе биде наменета за издавање на PlayStation 5, Xbox Series X/S и компјутер и ќе го користи својот мотор за игри Northlight. Rockstar ќе ја предводи сметката за развој, кој ќе биде буџетиран да биде „во согласност со типичната продукција на Remedy AAA-игри“, се вели во соопштението за печатот обезбедено од Remedy. Remedy ќе собира авторски права на играта откако Rockstar ќе ги врати средствата од развојот и објавувањето. Не беше даден прозорец за ослободување на проектот.

Извршниот директор на Remedy, Теро Виртала, забележа на договорот, велејќи: „Ние сме многу возбудени што ќе работиме со нашите партнери во Rockstar Games уште еднаш за шансата да им ја вратиме приказната, акцијата и атмосферата на оригиналните игри на Max Payne кај играчите во новото. начини“.

Take-Two, матичната компанија на Rockstar, ги поседува правата на Max Payne IP, а самата Rockstar го разви Max Payne 3, кој беше објавен во 2012 година. Remedy и Apogee Software ги продадоа правата на серијата за 10 милиони долари во готовина и акции акции во 2002 година, една година пред објавувањето на Max Payne 2.

Најновите игри на Remedy Entertainment ги вклучуваат Control, кампањата на Crossfire X и Alan Wake Remastered. Студиото моментално развива Alan Wake 2, игра со повеќе играчи со Tencent со кодно име Vanguard и спин-оф за контрола на повеќе играчи.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!