Overwatch League се враќа за два месеца, но немаат ниту еден спонзор

За помалку од седум недели, во мај, започнува петтата сезона на официјалната Overwatch League на Activison-Blizzard, која што ќе започне со голем настан во живо од Тексас. Но сепак тажната и мрачната страна е што за два месеца ќе започне, но сепак немаат најдено ниту еден спонзор и никој не сака да им биде спонзор на настанот. Официјалните лица тврдат дека причиназа ова се “тековните случувања” кои се случуваат со различни партнери, но по бројните тужби и обвинувања за сексуално вознемирување, минатата година се чини дека компаниите се уште се претпазливи да се вклучат овде.

Поради Ковид-19 Overwatch League нема одржано настан во живо во САД од почетокот на 2020 година. Така, започнувањето на следната сезона на популарната е-спорт лига со голем настан лично е голема работа за Activision-Blizzard и разни тимови и луѓе кои се вклучени во лигата. Исто така, ќе биде едно од првите места што ќе дебатира Overwatch 2, продолжението на популарната игра.

Како што објави The Washington Post, додека лигата се засилува за своето големо враќање и новата ера на Overwatch, таа моментално работи без големи спонзори. Големите корпоративни спонзори како Kellogg, State Farm и Coca-Cola ги прекинаа своите рекламни договори со лигата по јавното обелоденување на тужбата поднесена на 20 јули 2021 година, од страна на Калифорнискиот оддел за правично вработување и домување, откако се појави долгогодишна и многу долга истрага. Приказни за повеќе жени кои секојденвно трпеле малтретирање додека работеле во Activision – Blizzard. И на The Washington Post овие компании му кажале дека ниту една не планира да ги обнови своите договори за рекламирање или спонзорство со лигата во 2022 година, иако компаниите исто така одбија да кажат дали одлуката за прескокнување на 2022 година се должи на тековните тужби со кои се соочува Activision – Blizzard.

МАРКЕТИНГ

About The Author

IKEA штотуку го претстави BRÄNNBOLL, целосно нова колекција на мебел наменета за гејмерите. Ова е разновиден опсег кој вклучува дваесет нови видови на мебел, од кои сите се дизајнирани да ги поддржуваат гејмерите на различни начини. Претежно е центрирано околу столици, но има и решенија за складирање, корпи, маси и странични маси кои влегуваат во колекцијата.

Гејмингот стана мејнстрим за сите

Во блог пост објавен на веб-страницата на IKEA, беше наведена основната желба за палетата BRÄNNBOLL:

With BRÄNNBOLL, we are embracing the idea that gaming is for everyone and belongs everywhere in the home. It’s about making it simple for people to create spaces that adapt to gaming, living, and everything in between. We hope this collection will encourage friends and families to engage together, bringing joy and connection through shared gaming experiences.

Во колекцијата BRÄNNBOLL има неколку врвни предмети, вклучително и тепихче, но и подлога за маус, но поголемиот дел од комплетот е составен од предмети за мебел. Со оглед на тоа што е дизајниран да се издвојува од елементите на „традиционалниот дизајн на игри“ што ги знаеме толку добро, BRÄNNBOLL, на почетокот, не е најочигледниот опсег за гејмерите. Се вели дека може да се пофали со „разигран, уникатен изглед“ кој може – понекогаш – „физички да го ангажира играчот“.