Креаторот на Dragon Quest – Yuji Horii добие награда за Животно дело на GDC 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Дознавме дека креаторот на Dragon Quest Јуџи Хори ја доби наградата за животно дело на овогодинешното доделување на Game Developers Choice Awards во Сан Франциско синоќа.

Конференцијата за развивачи на игри забележува дека наградата за животно достигнување ќе ја прослави кариерата и достигнувањата на развивач на игри кој „има неизбришливо влијание врз занаетот за развој на игри и игрите во целина“.

Додека Јуџи Хори ја доби наградата за животно дело за неговата децениска работа на серијата – тој сè уште работи до ден-денес, дури и на најновата игра од серијата – Dragon Quest XII: The Flames of Fate. Сè уште не знаеме многу за следната водечка игра, но претседателот на Square Enix рече дека ќе ги дефинира следните 10 или 20 години од серијата.

Еве го целосниот говор за прифаќање од Јуџи Хори:

Hello, Yuji Horii here.

Thank you very much for choosing me to receive the prestigious GDC Lifetime Achievement Award.

When I was little, I loved to read manga, and throughout middle school and high school, I dreamed of becoming a manga author. In university, I joined the manga society, where I drew my own manga, helped professional artists with their manuscripts, and provided illustrations and articles for magazines.

Even after graduating from university, I worked for a while as a freelance writer. But then something happened that changed everything-the arrival of the home computer. I first read about computers in a newspaper article, and I was absolutely fascinated with this new invention. I went out and bought one right away.

I had always liked maths, too, so I quickly got to grips with my new toy. I taught myself how to code, and started making my own games for fun. It just so happened that Enix – now Square Enix – were running a game programming contest around that time. I put one of my games forward, and won. That’s how my career in the games industry started—and it’s continued for nearly 40 years now.

I won the contest with an action game that I made to amuse myself. However, I was more into adventure games at the time, so that’s what I decided to make next. A game where you progress through the story as you play, with murders occurring one after the other – The Portopia Serial Murder Case. In Portopia, the person giving you the “What will you do next?” command prompts is actually the murderer. That twist got me a lot of good reviews, and a lot more requests to make new games.

One of the fantastic things about computers is their interactive nature. You just have to imagine what a player is going to do, and then program the system to react to it. I really enjoyed that kind of systematic storytelling. I also loved RPGs like Wizardry and Ultima, where gameplay followed the rails set down by the story. So I made my own version – Dragon Quest.

To me, Dragon Quest was like a manga, with the story unfolding through short conversations. It was like a manga that you could play on your computer. My team and I are currently working on the latest installment to the series, Dragon Quest XII, as well as a lot of other titles. I hope that everyone around the world enjoys them as much as you did Dragon Quest XI. We’ll have some more announcements for you soon!

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

PlayStation претстави нов трејлер пред објавувањето на God of War Ragnarök.

Овој трејлер, насловен Myths of Midgard, нуди кратко резиме на епот на God of War од 2018 година. Во него глуми Felicia Day, додека таа ја раскажува досегашната приказна за Кратос и Атреус. Во текот на прераскажувањето, кое изобилува со навистина прекрасни уметнички дела, има и мали „изненадувања“ од Мимир што го знае сето тоа.

Има и нов блог за PlayStation кој ја детализира приказната, иако се разбира сето тоа завршува пред да започне Рагнарок. God of War Ragnarök треба да излезе во среда, 9-ти ноември и за PlayStation 4 и PS5.

Пред ова издание, Sony ги детализираше различните изданија што играчите ќе можат да ги добијат. Ова го вклучува и Jotnar Edition, чија цена е 230 долари. За ова, ќе добиете многу фенси физички предмети и дигитален код за играта – но без диск. Како што, за жал, стана норма, сепак, веќе го искористуваат ентузијазмот на обожавателите за серијата God of War, со ограничено издание на верзии на God of War Ragnarök кои се појавуваат на сајтови како што е eBay за повеќе од двојно повисока цена од малопродажбата.