Креаторот на Dragon Quest – Yuji Horii добие награда за Животно дело на GDC 2022

Дознавме дека креаторот на Dragon Quest Јуџи Хори ја доби наградата за животно дело на овогодинешното доделување на Game Developers Choice Awards во Сан Франциско синоќа.

Конференцијата за развивачи на игри забележува дека наградата за животно достигнување ќе ја прослави кариерата и достигнувањата на развивач на игри кој „има неизбришливо влијание врз занаетот за развој на игри и игрите во целина“.

Додека Јуџи Хори ја доби наградата за животно дело за неговата децениска работа на серијата – тој сè уште работи до ден-денес, дури и на најновата игра од серијата – Dragon Quest XII: The Flames of Fate. Сè уште не знаеме многу за следната водечка игра, но претседателот на Square Enix рече дека ќе ги дефинира следните 10 или 20 години од серијата.

Еве го целосниот говор за прифаќање од Јуџи Хори:

Hello, Yuji Horii here.

Thank you very much for choosing me to receive the prestigious GDC Lifetime Achievement Award.

When I was little, I loved to read manga, and throughout middle school and high school, I dreamed of becoming a manga author. In university, I joined the manga society, where I drew my own manga, helped professional artists with their manuscripts, and provided illustrations and articles for magazines.

Even after graduating from university, I worked for a while as a freelance writer. But then something happened that changed everything-the arrival of the home computer. I first read about computers in a newspaper article, and I was absolutely fascinated with this new invention. I went out and bought one right away.

I had always liked maths, too, so I quickly got to grips with my new toy. I taught myself how to code, and started making my own games for fun. It just so happened that Enix – now Square Enix – were running a game programming contest around that time. I put one of my games forward, and won. That’s how my career in the games industry started—and it’s continued for nearly 40 years now.

I won the contest with an action game that I made to amuse myself. However, I was more into adventure games at the time, so that’s what I decided to make next. A game where you progress through the story as you play, with murders occurring one after the other – The Portopia Serial Murder Case. In Portopia, the person giving you the “What will you do next?” command prompts is actually the murderer. That twist got me a lot of good reviews, and a lot more requests to make new games.

One of the fantastic things about computers is their interactive nature. You just have to imagine what a player is going to do, and then program the system to react to it. I really enjoyed that kind of systematic storytelling. I also loved RPGs like Wizardry and Ultima, where gameplay followed the rails set down by the story. So I made my own version – Dragon Quest.

To me, Dragon Quest was like a manga, with the story unfolding through short conversations. It was like a manga that you could play on your computer. My team and I are currently working on the latest installment to the series, Dragon Quest XII, as well as a lot of other titles. I hope that everyone around the world enjoys them as much as you did Dragon Quest XI. We’ll have some more announcements for you soon!

МАРКЕТИНГ

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.