Која е причината за гасење на Cyberpunk 2077 Multiplayer?

Сите се сеќаваме на времето на последните денови пред објавувањето на Cyberpunk 2077 во тешката 2020 година, и CD Projekt Red претходно објави дека Multiplayer верзијата за играта ќе пристигне во одреден момент по лансирањето (неколку месеци подоцна). Сепак, неколку месеци откако играта се појави на полиците, CD Projekt ги информираше играчите дека ја „преиспитале“ оваа функција. За жал подоцна целосно го откажаа нејзиното додавање… И додека фановите никогаш не дознаа зошто Multiplayer-от на Cyberpunk 2077 беше укинат, сега имаме официјален одговор.

Во нов разговор со Eurogamer, Квест Дизајнерот на CD Projekt Red, Phillipp Weber, објасни дека грубото издание што го имаше Cyberpunk 2077 кон крајот на 2020 година доведе до тоа многу планови да се променат во самата компанија. Со оглед на лошата состојба во која се наоѓаше основната игра, CD Projekt Red во основа одлучи дека треба повеќе да се фокусира на поправање на играта наместо да се обидува да додаде целосно нови компоненти.

“We really needed to look at what were the priorities for Cyberpunk [after it launched],” Philipp Weber told me when I visited the studio last week. Weber was senior quest designer and coordinator on Cyberpunk 2077. Today, he’s acting narrative director of the new Witcher game codenamed Polaris.

“The priority was that the main experience will run for the people in a really good state,” he said. “And essentially, the switch of priorities meant that other R&D projects had to go away. With Cyberpunk, we wanted to do many things at the same time, and we just needed to really focus and say, ‘Okay, what’s the important part? Yeah, we will make that part really good.'”

“Instead of primarily focusing on one big, online experience – or game – we are focusing on bringing online into all of our franchises one day,” he added. “We are building an online technology that can be seamlessly integrated into development of our future games.”

Phillipp Weber

Сè на сè, ова не е шокантно признание бидејќи повеќето фанови претпоставуваа дека контроверзното лансирање на Cyberpunk 2077 е виновникот за конзервирањето на Multiplayer. Сепак, ова е прв пат некој во CD Projekt Red навистина да каже нешто за ова прашање, што ја прави оваа изјава доста забележителна.

“Let’s stress this here: CD Projekt Red makes single-player, story-driven, triple-A RPGs – that is not changing.”

Не знаеме точно каква форма ќе добијат овие нови онлајн елементи и дали претставуваат Multiplayer искуство на луѓе кои играат во исти светови на играта. Буквално ништо не знаеме ние како ќе биде, а да не се лажеме ниту они не знаат… Multiplayer има влијание и се збореше буквално на исто ниво колку што се збореше за самата игра. Сите сакаа да играат Cyberpunk, но да играат и со другарите.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Gearbox Entertainment имаат нов сопственик бидејќи Embracer Group само што го продаде студиото на Take-Two Interactive за 460 милиони долари. Сите тие милиони долари ќе бидат исплатени во целост како новоиздадени акции на Take-Two.

Како дел од продажбата, Take-Two ќе добие Gearbox Software, Gearbox Montreal и Gearbox Studio Quebec. Од гледна точка на игри, компанијата ќе добие права на франшизите Borderlands и Tiny Tina’s Wonderlands заедно со Risk of Rain, Brothers in Arms, Duke Nukem и Homeworld.

Како дел од најавата, беше откриено дека Gearbox моментално има нови игри Borderlands и Homeworld во развој.

Embracer ќе го задржи Gearbox Publishing San Francisco, кој ќе биде преименуван пред официјалното затворање на договорот. Покрај тоа студиоот Gearbox, Embracer ќе ги задржи Cryptic Studios заедно со Neverwinter Online и Star Trek Online, Lost Boys Interactive и Captured Dimensions.

“Today’s announcement marks the result of the final structured divestment process and is an important step in transforming Embracer into the future with notably lower net debt and improved free cash flow.

Through the transaction, we lower business risk and improve profitability as we transition to becoming a leaner and more focused company. After evaluating several options for Gearbox, I am happy that we have reached a solution that is in the best interest of all stakeholders. Randy and the team have been great team members throughout the past years, and I would like to thank them all for that. As one of the world’s greatest games developers, I am confident that Gearbox will continue to innovate and thrive in their new home within Take-Two.”

Официјална изјава за медиумите од Lars Wingefors, ко-основач и извршен директор Embracer

“Our acquisition of Gearbox is an exciting moment for Take-Two and will strengthen our industry-leading creative talent and portfolio of owned intellectual property, including the iconic Borderlands franchise. This combination enhances the financial profile of our existing projects with Gearbox and unlocks the opportunity for us to drive increased long-term growth by leveraging the full resources of Take-Two across all of Gearbox’s exciting initiatives.”

Официјална изјава за медиумите од Strauss Zelnick, извршниот директор на Take-Two

Embracer додава дека продажбата на Gearbox ќе го намали нето долгот на компанијата за 300-330 милиони долари.

Со преминувањето кон Take-Two, Gearbox ќе продолжи да биде предводено од основачот и извршен директор на студиото Randy Pitchford, велат од компанијата. Ќе работи како помошно студио во рамките на .

“Joining forces with Take-Two Interactive and 2K will help Gearbox ascend to our next level. Take-Two and 2K have demonstrated repeatedly their commitment to our engine of generating creativity, happiness, and profit. We set the bar for interactive entertainment and achieved remarkable results with groundbreaking, record-setting games when we worked together at arm’s length as partners. I’m incredibly excited about what we can accomplish now that we’re fully aligned as one.”

Официјална изјава за медиумите од Randy Pitchford

Пред објавувањето, гласините за купување на Gearbox на Take-Two беа околу од есента 2023 година, но сепак многумина мислевме дека ова е само обична лажна гласине и дека веројатно никогаш нема да се случи.