IESF потврди дека следниот е-спорт шампионат ќе се одржи во Јаш – Романија

Во февруари, Меѓународната спортска федерација (IeSF) официјално го откри списокот со титули на игри што ќе се најдат на Светското првенство во еспорти 2022 година, како и дека наградниот фонд на големиот турнир ќе биде pos200biltv0. Господине. Ова ќе биде 15-то првенство по ред, а Романија ќе биде домаќин по втор пат, бидејќи Букурешт е 2013 година. Јаши е еден од најголемите градови во Романија и е дом на неколку познати универзитети. Како најмлад град во Романија, Јаши ќе даде нов изглед на Светското спортско првенство, ќе понуди нови и возбудливи можности за учество и повторно обединување на светското спортско семејство.

„Толку ми е драго што се врати Светското првенство во Романија. Нашите првенства имаат богата историја, а изданието во 2023 година се очекува да биде најголемото издание досега со најмалку 130 земји учеснички. Возбудени сме што можеме да продолжиме да им обезбедуваме на нашите спортисти вистинската средина за да настапат со својот полн потенцијал на светската сцена“. Генералниот секретар на IESF Бобан Тотовски рече: „Ние сме многу благодарни за поддршката и соработката на градоначалниците на Јурвале и локалните организатори. Не се сомневам дека Јаши ќе биде неверојатен домаќин на 15. Светско првенство во спортови. Просперитетниот универзитетски град Јаши совршено ја отелотворува средната пошта и пријатноста на IESF, па ајде само со нетрпение да очекуваме да нè изгребе во 2023 година.

Vlad Marinescu, President of IESF

„Ние сме многу благодарни за поддршката и соработката на заменик-градоначалникот Јурвале и локалните организатори. Не се сомневам дека Јаши ќе биде неверојатен домаќин на 15. Светско првенство во спортови. Просперитетниот универзитетски град Јаши совршено ги отелотворува вредностите на почит и пријателство на IESF, така што со нетрпение го очекуваме она што не чека во 2023 година“.

Бобан Тотовски, Генералниот секретар на IESF

Светското спортско првенство во 2022 година ќе се одржи во Бали, Индонезија, од 27 ноември до 9 декември, каде ќе се натпреваруваат над 120 земји. Наградниот фонд на минатогодишниот турнир во Еилат изнесуваше 55.000 долари, а сега тој фонд е речиси десет пати поголем, потврди претседателот на здружението Влад Маринеску. „Многу сме возбудени поради овој значаен раст на наградниот фонд за овогодинешното првенство, што докажува колку напредува нашиот турнир. На пат сме да го одржиме најголемото и најинклузивно светско спортско првенство досега. Со нетрпение очекуваме да обезбедиме подобри услови за спортистите да го достигнат својот целосен потенцијал“, додаде тој. Индонезискиот олимписки комитет (КОИ) објави дека околу 45 милиони луѓе во земјата активно играат видео игри, а Националната федерација тврди дека овој настан ќе поттикне понатамошен раст на индустријата. Организаторите велат дека желбата да се кандидира за финалето на Светското првенство била дел од стратегијата за спортски туризам на индонезиската влада, како и желбата да се поддржат младите спортски играчи во земјата.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Во последниве денови, една бизарна игра на Steam стана популарна – BANANA. Премисата на оваа игра е дека играчите кликаат на банана додека не заработат нови банани… Тоа е тоа… Да умре човек од кринџ! Но, има огромен пресврт во играта – луѓето периодично заработуваат случајни скинови (или овде може да се каже ‘кори’ од Банани) од различни реткости со кои можат да направат профит, продавајќи ги на Steam Market на други корисници…

Проблемот е во тоа што развивачот препознал дека огромното мнозинство од 700.000 врвни играчи снимени на Banana се ботови. Со оваа игра што користи „помалку од 1%“ од ресурсите на вашиот компјутер, луѓето поставуваат илјадници лажни профили за да ја водат оваа игра базирана на кликање со надеж дека ќе обезбедат и продаваат ретки скинови од банани, чиишто вредности брзо растат.

Од Бананче до Профитче

Во моментов, најскапите скинови (иако сакам да ги кажувам ‘Кори’ во овој случај) од банани што се продаваат на пазарот достигнаа повеќе од 1.000 долари, поради што се вклучуваат корисници со армии на ботови. Во интервју за медиумот Polygon, развивачот на играта призна дека станува збор за „легална грешка со глич за бесконечни пари“, а тимот размислуваше колку време ќе биде потребно пред Valve да се вклучи за да ја уништи играта.

Целата игра е вака:

  • Отворете ја Бананата
  • Кликајте на Бананата
  • Добивајте Дропови/Скинови
  • Тоа е тоа

Во интервјуто, развивачот потврди дека кога бројот на играчи бил 141.000, само една третина од тие играчи биле вистински. Останатите биле ботови. Додека повеќето корисници ги продаваат своите скинови од банани за едноцифрени центи, некои заработиле стотици долари преку играта. Исто така, развивачот го турка аспектот на играта за ангажирање во заедницата, нагласувајќи дека корисниците придонесуваат со своите дизајни, што на неодредено време го зголемува бројот на скинови од банани достапни за отклучување.

На Steam, Banana се рангира повисоко од Dota 2, PUBG, Apex Legends и GTA 5 во однос на вкупниот број на играчи, дури и ако повеќето од тие „играчи“ се ботови управувани од функциите за автоматско кликнување.

КЛИКАЈ

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!