Gran Turismo 7 сега ја има сомнителната чест да има најлош резултат на корисникот на Metacritic за игра од PlayStation Studios, Sony Interactive Entertainment, SCEA, SCEE или SCEI, некогаш направени!
Ова е само поради тоа што на 17ти март се случи големо средување на играта кое што траеше цели 30 часа. Во рок од 30 часа играчите не можеа да играат многу модови во играта, и максимално ја нападнаа играта на Metacritic…
Сега, сепак, кога играчите се помируваат со неодамна објавениот пач – 1.07 – што им отежнува на играчите да отклучуваат нови автомобили без прибегнување кон микротрансакции – тој рејтинг повторно падна, паѓајќи на само 2,3 од преку 4300 прегледи на корисници. Тоа е сосема спротивно од оценката на критичарите, која моментално е на 87.
„Без содржина. Ги принудува микротрансакциите. Поправени картички за рулет. Наградите за трка се шега.
„Сега знаеме зошто оваа игра мора да биде секогаш онлајн! мислеше друг. „Играчите се измамени од [Polyphony Digital]! Врвот е арогантниот обид на Казунори Јамаучи да ги оправда преголемите кредити за автомобилот. Една од причините за играње видео игри е тоа што соништата се остваруваат. PD/Sony ги уништува соништата со нивната секогаш онлајн- готовина-ѓубре“.
Како што објаснуваат нашите пријатели во VGC, ова значи дека корисничкиот резултат на Gran Turismo 7 е паднат под оној на World of Warriors, кој досега беше несреќниот најдобар од најлошите игри од PlayStation со кориснички резултат од Metacritic од 2,9. Вицешампионот беше NBA 10 The Inside на PSP со 3.0.
Резидентниот тркач и главен уредник на Eurogamer, Мартин Робинсон, ги нарече микротрансакциите на Gran Turismo 7 „прилично мрачни“, велејќи дека тие се „значајна дамка за инаку одлична игра“.