Gran Turismo 7 сега има најниска оценка за корисници на Metacritic од која било игра на Sony досега

Gran Turismo 7 сега ја има сомнителната чест да има најлош резултат на корисникот на Metacritic за игра од PlayStation Studios, Sony Interactive Entertainment, SCEA, SCEE или SCEI, некогаш направени!

Ова е само поради тоа што на 17ти март се случи големо средување на играта кое што траеше цели 30 часа. Во рок од 30 часа играчите не можеа да играат многу модови во играта, и максимално ја нападнаа играта на Metacritic…

Сега, сепак, кога играчите се помируваат со неодамна објавениот пач – 1.07 – што им отежнува на играчите да отклучуваат нови автомобили без прибегнување кон микротрансакции – тој рејтинг повторно падна, паѓајќи на само 2,3 од преку 4300 прегледи на корисници. Тоа е сосема спротивно од оценката на критичарите, која моментално е на 87.

„Без содржина. Ги принудува микротрансакциите. Поправени картички за рулет. Наградите за трка се шега.

„Сега знаеме зошто оваа игра мора да биде секогаш онлајн! мислеше друг. „Играчите се измамени од [Polyphony Digital]! Врвот е арогантниот обид на Казунори Јамаучи да ги оправда преголемите кредити за автомобилот. Една од причините за играње видео игри е тоа што соништата се остваруваат. PD/Sony ги уништува соништата со нивната секогаш онлајн- готовина-ѓубре“.

Како што објаснуваат нашите пријатели во VGC, ова значи дека корисничкиот резултат на Gran Turismo 7 е паднат под оној на World of Warriors, кој досега беше несреќниот најдобар од најлошите игри од PlayStation со кориснички резултат од Metacritic од 2,9. Вицешампионот беше NBA 10 The Inside на PSP со 3.0.

Резидентниот тркач и главен уредник на Eurogamer, Мартин Робинсон, ги нарече микротрансакциите на Gran Turismo 7 „прилично мрачни“, велејќи дека тие се „значајна дамка за инаку одлична игра“.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Gearbox Entertainment имаат нов сопственик бидејќи Embracer Group само што го продаде студиото на Take-Two Interactive за 460 милиони долари. Сите тие милиони долари ќе бидат исплатени во целост како новоиздадени акции на Take-Two.

Како дел од продажбата, Take-Two ќе добие Gearbox Software, Gearbox Montreal и Gearbox Studio Quebec. Од гледна точка на игри, компанијата ќе добие права на франшизите Borderlands и Tiny Tina’s Wonderlands заедно со Risk of Rain, Brothers in Arms, Duke Nukem и Homeworld.

Како дел од најавата, беше откриено дека Gearbox моментално има нови игри Borderlands и Homeworld во развој.

Embracer ќе го задржи Gearbox Publishing San Francisco, кој ќе биде преименуван пред официјалното затворање на договорот. Покрај тоа студиоот Gearbox, Embracer ќе ги задржи Cryptic Studios заедно со Neverwinter Online и Star Trek Online, Lost Boys Interactive и Captured Dimensions.

“Today’s announcement marks the result of the final structured divestment process and is an important step in transforming Embracer into the future with notably lower net debt and improved free cash flow.

Through the transaction, we lower business risk and improve profitability as we transition to becoming a leaner and more focused company. After evaluating several options for Gearbox, I am happy that we have reached a solution that is in the best interest of all stakeholders. Randy and the team have been great team members throughout the past years, and I would like to thank them all for that. As one of the world’s greatest games developers, I am confident that Gearbox will continue to innovate and thrive in their new home within Take-Two.”

Официјална изјава за медиумите од Lars Wingefors, ко-основач и извршен директор Embracer

“Our acquisition of Gearbox is an exciting moment for Take-Two and will strengthen our industry-leading creative talent and portfolio of owned intellectual property, including the iconic Borderlands franchise. This combination enhances the financial profile of our existing projects with Gearbox and unlocks the opportunity for us to drive increased long-term growth by leveraging the full resources of Take-Two across all of Gearbox’s exciting initiatives.”

Официјална изјава за медиумите од Strauss Zelnick, извршниот директор на Take-Two

Embracer додава дека продажбата на Gearbox ќе го намали нето долгот на компанијата за 300-330 милиони долари.

Со преминувањето кон Take-Two, Gearbox ќе продолжи да биде предводено од основачот и извршен директор на студиото Randy Pitchford, велат од компанијата. Ќе работи како помошно студио во рамките на .

“Joining forces with Take-Two Interactive and 2K will help Gearbox ascend to our next level. Take-Two and 2K have demonstrated repeatedly their commitment to our engine of generating creativity, happiness, and profit. We set the bar for interactive entertainment and achieved remarkable results with groundbreaking, record-setting games when we worked together at arm’s length as partners. I’m incredibly excited about what we can accomplish now that we’re fully aligned as one.”

Официјална изјава за медиумите од Randy Pitchford

Пред објавувањето, гласините за купување на Gearbox на Take-Two беа околу од есента 2023 година, но сепак многумина мислевме дека ова е само обична лажна гласине и дека веројатно никогаш нема да се случи.