Diablo 2 Resurrected Remastered Cinematics се тука и тие се неверојатни

Early access BETA за Diablo 2: Resurrected започнува кон крајот на оваа недела и ја вклучува сосема новата кинематика на играта. Но, не треба да чекате за да ги гледате, бидејќи развивачот Blizzard пред време го објави кинематиката Act I an Act 2 – и тие изгледаат неверојатно.

Тие покажуваат огромно подобрување во однос на кинематиката што можеби ја паметите од 2000 година. Светлосните и другите атмосферски ефекти навистина блескаат, а нивото на детали кај моделите на ликови е импресивно. Можете да ги гледате кинематиките на Act I и Act 2 во видеото подолу:

Бета за ран пристап на Diablo II започнува на 13 август за луѓето кои однапред ја нарачале играта, додека секој може да скокне преку отворената бета верзија што започнува на 20 август. За повеќе, проверете ја анализата на GameSpot за бета тестовите Diablo II и што е достапно во нив. Забележете дека бета тестот не е достапен на Nintendo Switch, иако целосната игра ќе биде објавена на конзолата на Nintendo.

Diablo II: Resurrected официјално стартува на 23 септември. Неодамна дознавме дека TCP/IP мултиплеер нема да биде поддржан во бета или во последната игра поради „потенцијални безбедносни ризици“.

Матичната компанија Activision Blizzard моментално е тужена од државата Калифорнија поради тврдењата за нејзината култура на „фрат момче“ и дискриминација и вознемирување на жените. Специфично Blizzard беше во центарот на тврдењата, и штотуку имаше промени во управувањето. Ален Брак се повлече од функцијата, а должноста ја преземаа Џен Онеал и Мајк Ибара

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во неодамнешното финансиско ажурирање, извршниот директор на Ubisoft откри дека компанијата вложила повеќе пари и напор во маркетингот на Star Wars Outlaws од која било друга игра на Ubisoft досега објавена. Тој, исто така, истакна дека компанијата очекува силно лансирање врз основа на „позитивното расположение на заедницата“ што го циркулира проектот.

Сепак, неодамнешното видео за игра што се појави на интернет предизвика негативни повратни информации врз основа на тоа колку „неисполирано“ изгледа играта – и таа се појавува на пазарот за само еден месец.

За Ubisoft скап паркетинг означува успех!

За време на неодамнешниот повик за заработка, Ив Гилемот, долгогодишниот извршен директор на Ubisoft, изјави:

Она што го земаме предвид е силно лансирање на „Star Wars Outlaws“. Тоа е фактот дека е меѓу најочекуваните игри во индустријата оваа година и одразува навистина силно позитивно расположение на заедницата, а исто така и фактот дека доаѓаме со најголемата маркетинг кампања досега за игра на Ubisoft.

Би било интересно да се видат бројките, бидејќи некои наслови на Ubisoft, како што е Watch Dogs од 2014 година, имаа маестрални маркетинг кампањи кои вклучуваа обемни трејлери, CGI, билборди, рекламни спотови и многу повеќе. Некои проценки ги ставаат маркетиншките буџети за насловите на Assassin’s Creed во стотици милиони долари. За споредба, не се чувствувам како „Star Wars Outlaws“ да уживаат во таа плодна маркетинг кампања.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!