Анти-Чит системот на Call of Duty сега им ги одзема оружјата на читерите

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Како дел од својата тековна војна против читерите, тимот кој стои зад решението против читери на серверот и на ниво на јадрото на Call of Duty, познато како Ricochet, претстави нова техника за ублажување која ги одзема оружјето (и тупаниците) на играчот кога системот ги идентификува како читер.

Зборот за оваа најнова техника за ублажување доаѓа преку ново ажурирање на блогот со детали за моменталната состојба на решението против читери на Call of Duty и ги следи претходно откриените техники против читери Cloaking и Damage Shield.

Damage Shield, првата голема техника за ублажување на Richochet, во суштина функционира со вклучување на God Mode за сите легитимни играчи кога ќе се открие читер во играта. Прикривањето, во меѓувреме, им оневозможува на откриените измамници да ги видат противниците и куршумите, па дури и да слушаат звуци.

И двата анти-чита ќе продолжат да работат во Call of Duty: Vanguard и Warzone како и досега, но сега ќе им се придружи новонајавеното Disarm. Ова е дизајнирано да ги спречи читерите да имаат какво било ниво на смртност и функционира, едноставно, со тоа што им го одзема оружјето (вклучувајќи ги и тупаниците) за да ги спречи да им наштетат на легитимните играчи. Како што објаснува тимот на Ricochet во својот блог пост, „Целта за ублажување е да се задржат измамниците во игра за да ги анализираат нивните податоци, додека ја намалуваат нивната способност да влијаат врз искуството на легитимниот играч“.

Иако тимот признава дека неговите техники за ублажување се најпривлечните од неговите решенија против читери, тој забележува дека забраните остануваат најголемата пречка за читери и вели дека сега забранила над 180.000 играчи низ Warzone и Vanguard. Исто така, потврдува дека системот за заштита од измами Ricochet – вклучувајќи го и неговиот двигател на ниво на јадро на компјутер – ќе биде поставен и оперативен за претстојното лансирање на Call of Duty: Modern Warfare 2 и Warzone 2.0.

Компанијата Activision-Blizzard не само што сподели мноштво информации за Overwatch 2 по долго чекање, вклучително и датумот на објавување на 4 октомври, туку исто така е објавено дека – по речиси една година шокантни обвинувања, поттикнала компаниска култура каде сексуалното вознемирување, нападот и несоодветното однесувањето можеше да напредува – тоа е истражено и одлучи дека нема „масовно вознемирување или системско вознемирување“ во компанијата.

Исто така, инсистираше на тоа дека „нема докази што сугерираат дека високите директори на Activision Blizzard некогаш намерно ги игнорирале или се обиделе да ги минимизираат случаите на родово вознемирување што се случиле и биле пријавени“, и покрај проклетниот извештај на Wall Street Journal во ноември, во кој се тврди дека Боби Котик бил свесен за наводите за сексуално недолично однесување и малтретирање на вработени жени во многу делови од компанијата „со години“, но не успеал да постапи по нив или да им каже на одборот на директори и извршните директори сè што знаел.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Соберете докази дека вашиот сопружник изневерува и однесете ги на суд во цртаната, мрачна авантуристичка игра My Divorce Story

Веројатно сте стапиле во брак во неколку игри во текот на годините – The Sims 4, Skyrim, My Time at Portia – но немам големо искуство со виртуелен развод. Тоа ќе се промени следниот месец кога ќе се игра вантуристичката игра My Divorce Story, која ја развива јужнокорејски адвокат за развод и се заснова на вистински случаи на развод.

Авантурата (се чувствува малку чудно да се нарече така) започнува кога ќе добиете анонимна порака дека вашиот сопружник изневерува. „Во рок од шест месеци од откривањето на аферата, мора да соберете доволно докази и да ги изнесете пред судот“, се вели на страницата на продавницата на Steam на играта. „Во овој кошмар на животот, мора да одржувате здрав однос со вашиот сопружник. Но, зад грбот на вашиот сопружник собирате докази за успешен развод“.

Звучи како забавно? Шестмесечниот рок е упатување на Граѓанскиот законик на Кореја, член 841, кој вели дека ако брачниот другар извршил дело на „нечистотија“, нивниот партнер може да поднесе барање за развод, но само во рок од шест месеци откако ќе дознае за аферата. Значи, часовникот отчукува во вашата возбудлива потрага да докажете дека вашата вистинска љубов е срање. Во трејлерот можеме да видиме како еден партнер го истражува другиот и станува се посомнителен додека собираат делови од докази, како сметки од ресторани и никулци за билети за кино. Кого го носат на вечера и кино? Сигурно не си ти. Минииграта вклучува боцкање на Вуду куклата на наводно неверниот партнер со игла, што обично не е знак за здрава врска.

И покрај цртаната уметност и нежниот саундтрак, сето ова се чувствува убаво… непријатно? Да, изневерувањето е ужасна работа, но истото е и да се копа по телефонот на вашиот сопружник, да се пробие неговата лозинка за да можете да ги читате неговите е-пошта и да ги следите со GPS. Повторно, не можам да ја пропуштам шансата да играм детектив, дури и ако сите индиции укажуваат на споредната работа на мојот партнер и случајот заврши на суд за развод.

Само точките од куршуми наведени на страницата на продавницата на Steam се мрачни, бидејќи „Најдете предмети што чуваат посебни спомени за двајцата!“ кои потоа стануваат „парчиња на бес и беда што го формираат сведоштвото за крајот на бракот“. Исто така, има повеќекратни завршетоци, па можете повторно и повторно да играте низ скршеното срце за да ги откриете сите. Дали би сакале да го направите тоа? Секако дека би!

Колку и да звучи груб, тоа е интересен концепт и исто толку распространет како што е разводот (Јужна Кореја има стапка на разводи околу 47%, а во САД е околу 45%) тоа е тема што не се истражува многу во видео игрите. Можете да кажете „Да“ на Мојата приказна за разводот на 18 август.