Извршниот директор на Twitch, Ден Кленси, призна дека платформата за стриминг во сопственост на Амазон не е никако профитабилна.
Кленси правеше Q&A стрим на Twitch по веста претходно оваа недела дека компанијата отпушта над 500 вработени, што е еднакво на околу 35 отсто од нејзината работна сила…
Ова го имплициравме претходно каде што велиме дека треба да го водиме бизнисот одржливо. Но јас ќе бидам отворен: ние не сме профитабилни во овој момент.
Официјален одговор од Dan Clancy, Извршниот Директор на Twitch
Амазон екстремно го поддржува Twitch и голема работа за одржливоста со текот на времето е да се осигура дека нема да губиме пари“.
Во неговиот мејл кој бил испратен кон персоналот, во која ги детализираше отпуштањата, Кленси изјави дека организацијата „се уште е значително поголема отколку што треба да и се даде големината на нашиот бизнис“.
Тој го повтори ова на својот стрим:
Треба да се погрижиме Twitch да ја има вистинската големина за да можеме да бидеме тука долго време“, рече тој. „Критично е што Twitch е тука не само денес, не само утре, туку 50 години од сега, 100 години од сега. Нашата работа е да го водиме Twitch на начин што може да го обезбеди неговиот просперитет, тој напредува и е тука за вас и вашите заедници што сте ги изградиле, бидејќи мислам дека другите платформи воопшто не се како Twitch.
Сакам да бидам јасен дека сè уште имаме повеќе од доволно ресурси“, рече Кленси. „Ние сè уште сме организација со разумна големина. Сè уште ќе можеме да ги сервисираме вашите потреби. Сè уште ќе можеме да го подобриме производот. Нема да можеме да направиме толку многу колку што би направиле направено претходно, но мислам дека сè уште ќе видиме многу што се случуваат во 24 часа за што ќе бидете многу возбудени
Официјален одговор од Dan Clancy, Извршниот Директор на Twitch
Сепак, останува загрижувачко време за Twitch и неговата стриминг заедница. Платформата се бореше да заработи со текот на годините: на почетокот на минатата година објави дека ќе воведе нови начини за заработка на стримерите и ја ажурираше својата програма за поттикнување реклами, но неодамнешните вести сугерираат дека ова не се покажа како профитабилно.
Во поново време, Twitch се бореше да го задржи зголемувањето на сексуализираните содржини на платформата – нешто што треба да го скрати за рекламни цели, но тие стримери веројатно носат пристоен приход преку високите броеви на претплати.