Нов официјален трејлер за играта Skopje ’83

Нашите најголеми ѕверки од Dark-1 го објавија новиот официјален трејлер за нивната претстојна игра која што ја чекаме со нетрпение – Skopje ’83!

Влезете во Skopje ’83, играта со стрипски стил во прво лице со Rogue-Lite елементи, и со отворен свет. Истражете го градскиот напредок во неред со непознат настан и преживејте ги ордите на мутирани гнасни што демнат на секој агол.

Официјалната дескрипција од Steam

Dark-1 во септември 2023 година официјално добија голем издавач кој ќе им помогне играта да излезе официјално во најдобро светло. Се работи за PM Studios кои што на Dark-1 им помогаа премногу за промоција и нормално за финалниот производ!

Но… сепак сите што читате ова изгледа приметувате нешто чудно и интересно… Името е различно! Официјално играта “Skopje” се преименува во “Skopje ’83“! Јас морав веднаш да земам официјална изјава од Кристијан Трајковски, Извршниот Директор на Dark-1 за промените на името!

Одбравме да го подновиме името за да избегнеме забуна со градот, да биде полесно да се најде самата игра при барање…

Кратка и официјална изјава од Кристијан Трајковски, Извршниот Директор на Dark-1

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Во неодамнешното финансиско ажурирање, извршниот директор на Ubisoft откри дека компанијата вложила повеќе пари и напор во маркетингот на Star Wars Outlaws од која било друга игра на Ubisoft досега објавена. Тој, исто така, истакна дека компанијата очекува силно лансирање врз основа на „позитивното расположение на заедницата“ што го циркулира проектот.

Сепак, неодамнешното видео за игра што се појави на интернет предизвика негативни повратни информации врз основа на тоа колку „неисполирано“ изгледа играта – и таа се појавува на пазарот за само еден месец.

За Ubisoft скап паркетинг означува успех!

За време на неодамнешниот повик за заработка, Ив Гилемот, долгогодишниот извршен директор на Ubisoft, изјави:

Она што го земаме предвид е силно лансирање на „Star Wars Outlaws“. Тоа е фактот дека е меѓу најочекуваните игри во индустријата оваа година и одразува навистина силно позитивно расположение на заедницата, а исто така и фактот дека доаѓаме со најголемата маркетинг кампања досега за игра на Ubisoft.

Би било интересно да се видат бројките, бидејќи некои наслови на Ubisoft, како што е Watch Dogs од 2014 година, имаа маестрални маркетинг кампањи кои вклучуваа обемни трејлери, CGI, билборди, рекламни спотови и многу повеќе. Некои проценки ги ставаат маркетиншките буџети за насловите на Assassin’s Creed во стотици милиони долари. За споредба, не се чувствувам како „Star Wars Outlaws“ да уживаат во таа плодна маркетинг кампања.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!