Креаторот на Dragon Age дискутира зошто големите игри се прават долго, а се најавуваат рано

Креаторот на Dragon Age, и нормално ветеранот од BioWare, Марк Дара, разговараше за некои од причините зошто навидум им треба толку време на игрите со голем буџет да се направат – и зошто некои проекти се најавуваат толку рано пред да бидат подготвени за објавување.

Дара, ветеран на BioWare назад во оригиналниот Baldur’s Gate, претходно ја предводеше франшизата Dragon Age и се врати да работи на претстојниот наслов Dragon Age: The Veilguard како консултант.

Говорејќи преку неговиот канал на YouTube, Дара дава интересен увид на темата за развој на игри со голем буџет. И, иако избегнува директно да ги проверува имињата на игрите на BioWare, не е тешко да се прочита меѓу редови во одредени точки за тоа како оваа мудрост е поврзана со компанијата во која го помина поголемиот дел од својата кариера.

За почеток, Дара се спротивставува на прашањето зошто развојот на ААА игрите трае толку долго со едноставно велејќи дека тоа не е – или барем, не е потребно онолку долго колку што првично верувате. Во пракса, различни игри се најавуваат многу пред да се одвива целосен развој, при што само мали тимови работат на претпродукција или идеја неколку години.

„Можеби тимот брои малку, но навистина не се работи толку долго време. Студијата може да бидат погрешни на овој план, бидејќи ќе кажат работи како „почнавме да работиме на Elder Scrolls 6“, или можеби дури и трејлер за играта иако моменталната големина на тимот е под 10 луѓе.

Значи, тие оставаат впечаток дека ова е паралелен развој, дека тимот работи на оваа игра, а всушност се работи за неколку луѓе кои имаат неколку состаноци, а не се прави многу“.

За потсетување, BioWare го објави својот прв тизер трејлер за Mass Effect 5 во 2020 година, иако најголемиот дел од BioWare во меѓувреме беше зафатен со работа на Dragon Age: The Veilguard. BioWare секоја година ги ажурира обожавателите со свежа концептуална уметност и други визуелни елементи – но јасно е дека играта сè уште не е блиску до лансирање.

„Можеби има причини зошто е важно студиото или издавачот да ја имаат таа игра во јавната свест. Можеби е затоа што шкрилецот на издавачот е малку слаб, и тие сакаат јавноста да се сеќава дека сè уште има важни игри во задниот џеб. Тоа може да биде затоа што студиото сака играта да биде објавена затоа што се загрижени дека издавачот може да ја убие во спротивно“

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

About The Author

Утрово официјално „Амазон Студиос“ (Amazon Studios) и „Гејмс Воркшоп“ (Games Workshop) го финализираа договорот кој се подготвуваше цела година. Завршувањето на овој договор значи дека Амазон Студиос сега има ексклузивни права за сите филмови или телевизиски проекти поставени во универзумот на Warhammer 40.000 – а според следната обновена информација од Гејмс Воркшоп, во подготовка се повеќе проекти.

Веста беше споделена и на социјалните мрежи од Хенри Кавил, кој најдолго време е поврзан со проект поврзан со Warhammer 40.000. Тој ќе продуцира и ќе игра главна улога во своја серија, што ќе му овозможи уште еден начин да ја истражува својата страст која ја следи веќе 30 години.

Потпишано, Запечатено и Доставено! Во ажурирање објавено од тимот на Warhammer, беше потврдено дека неколку проекти се на пат од универзумот на Warhammer 40,000. Изјавата гласи:

Официјално е – Games Workshop и Amazon Studios го финализираа својот договор – креативните упатства се утврдени, и сега сме подготвени да го донесеме Warhammer на екран.

Но, што точно значи тоа?

Па, тоа значи дека сега имаме синопсиси и распоред за приказните што ќе ги раскажеме… да, кажавме приказни! Можеби беше потребна година, но беше година добро потрошена! И каква забава – пребарување низ огромноста на универзумот на Warhammer 40,000, дебатирање за ликови, приказни и тематската суровост што го поддржува сето тоа.

Во правното соопштение, беше наведено дека Амазон исто така има опција да ги лиценцира правата за универзумот на Warhammer Fantasy по објавувањето на било која продукција од Warhammer 40.000 – така што овој договор може на крајот да се продлабочи значително.

За жал, тимот на Games Workshop и Amazon Studios нагласија дека ќе поминат многу години пред целосно да се појави продукцијата. Оној проект што е наречен „Project One“ е сè уште во фаза на подготовка за пишување на сценариото, така што ќе треба да чекаме долго време пред да се остварат резултатите од овој договор.

„Процесите на продукција во однос на филмовите и телевизиските серии може да траат неколку години.“

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!