Креаторот на Dragon Age, и нормално ветеранот од BioWare, Марк Дара, разговараше за некои од причините зошто навидум им треба толку време на игрите со голем буџет да се направат – и зошто некои проекти се најавуваат толку рано пред да бидат подготвени за објавување.
Дара, ветеран на BioWare назад во оригиналниот Baldur’s Gate, претходно ја предводеше франшизата Dragon Age и се врати да работи на претстојниот наслов Dragon Age: The Veilguard како консултант.
Говорејќи преку неговиот канал на YouTube, Дара дава интересен увид на темата за развој на игри со голем буџет. И, иако избегнува директно да ги проверува имињата на игрите на BioWare, не е тешко да се прочита меѓу редови во одредени точки за тоа како оваа мудрост е поврзана со компанијата во која го помина поголемиот дел од својата кариера.
За почеток, Дара се спротивставува на прашањето зошто развојот на ААА игрите трае толку долго со едноставно велејќи дека тоа не е – или барем, не е потребно онолку долго колку што првично верувате. Во пракса, различни игри се најавуваат многу пред да се одвива целосен развој, при што само мали тимови работат на претпродукција или идеја неколку години.
„Можеби тимот брои малку, но навистина не се работи толку долго време. Студијата може да бидат погрешни на овој план, бидејќи ќе кажат работи како „почнавме да работиме на Elder Scrolls 6“, или можеби дури и трејлер за играта иако моменталната големина на тимот е под 10 луѓе.
Значи, тие оставаат впечаток дека ова е паралелен развој, дека тимот работи на оваа игра, а всушност се работи за неколку луѓе кои имаат неколку состаноци, а не се прави многу“.
За потсетување, BioWare го објави својот прв тизер трејлер за Mass Effect 5 во 2020 година, иако најголемиот дел од BioWare во меѓувреме беше зафатен со работа на Dragon Age: The Veilguard. BioWare секоја година ги ажурира обожавателите со свежа концептуална уметност и други визуелни елементи – но јасно е дека играта сè уште не е блиску до лансирање.
„Можеби има причини зошто е важно студиото или издавачот да ја имаат таа игра во јавната свест. Можеби е затоа што шкрилецот на издавачот е малку слаб, и тие сакаат јавноста да се сеќава дека сè уште има важни игри во задниот џеб. Тоа може да биде затоа што студиото сака играта да биде објавена затоа што се загрижени дека издавачот може да ја убие во спротивно“