Не е голема тајна дека индустријата за игри полека станува, и веќе е, крава која што може да се молзи за цело време правење на игри. Секојдневно се појавуваат повеќе бесплатни игри натоварени со микротрансакции, а со текот на времето, трошоците за инвестирање во конзоли и низа игри се зголемуваат. Тоа е инфлација за вас, но и покрај сите нивни жалби, гејмерите се во чекор со текот.
Неодамна беше проценето дека, како резултат на овие трендови, приходите на глобалната индустрија за игри наскоро ќе достигнат епски размери, достигнувајќи повеќе од 300 милијарди долари до 2027 година.
Што не се решава со пари, се решава со многу пари!
Во финансиската прогноза објавена од Bain & Company, беше предложено дека глобалниот приход од игри ќе обезбеди CAGR (Compound Annual Growth Rate) од 9% од сега до 2027 година. Извештајот истакна дека младите гејмери на возраст од 13 до 17 години, сега поминуваат 40% повеќе време играјќи игри отколку ангажирање со други медиуми, како што се телевизиски емисии, или нешто сосема друго.
Со значајни инвестиции и превземања – како што е купувањето на Activision од Microsoft – повеќе пари лебдат наоколу од кога било досега. Секоја вертикала, од е-спорт до играње на мобилни телефони, во моментов е во пораст. Овие аналитичари, исто така, го проучуваа подемот на стримерите и „влијателите на игрите“. Со текот на времето, тие стануваат мултимедијални суперѕвезди, привлекувајќи милиони гледачи и остварувајќи луди приходи едноставно за емитување видео игри на интернет.
Има многу пари таму, а CAGR е лудница. Наскоро, игрите ќе бидат повредни и помоќни од филмската, музиката или телевизиската индустрија. Бидејќи технологијата станува сè понапредна, тоа е само прашање на време. Помага што има игри на хоризонтот – како GTA 6 – кои сами ќе привлечат милијарди долари.