FOR THE WIN! – Најголемата Гејминг конференција во Србија

Заокружете ги вашите каледнари на 29ти и 30ти мај, кога претставници на индустријата за игри од нашиот регион, како и од цела Европа, повторно ќе се појават во Белград за да го пренесат знаењето и визијата кон иднината на нашиот брзорастечки сектор. Во организација на SGA, во Белград ќе се соберат повеќе од 500 работници и ентузијасти од индустријата, меѓу кои и претставници на водечки светски компании.

Од година во година, Конференцијата For the Win! (која се претставува каконастан на стејкхолдери/b2b) постојано се зголемува и навистина станува нова точка за состаноци за европската индустрија за игри. Третото издание на најголемата меѓународна конференција во Србија посветена на развојот на игри ве очекува на 29-ти и 30-ти мај! Покрај веќе традиционалната вечер со keynotes предавања во театарот Битеф, главната програма ќе се одржи во МТС Дворана, со многу дополнителни спин-оф настани, забави и можности за вмрежување и конектирање.

FTW! не е вашата вообичаена конференција за развој на игри. Без вообичаениот „експо“ дел и скапите карти, фокусот е првенствено на размена на знаење и искуство, поврзувајќи ги сите релевантни работници од индустријата, како и поврзување на нашиот регион со европските лидери. На конференцијата, покрај претставниците на Европската федерација за развивачи на Видео игри Европа, ќе присуствуваат и истакнати клучни говорници, голем број домашни и регионални индустриски лидери, како и претставници од академскиот сектор и носителите на одлуки. Меѓу компаниите кои се вклучени во организацијата на настанот и кои ќе имаат свои претставници во програмата се Google (Gamecamp), Epic Games и 3 Lateral, Outfit7, како и бројни други компании и организации од домашниот и регионалниот екосистем на Видео игри.

На YouTube каналот на SGA можете да ја погледнете минатогодишната атмосфера, но и сите три клучни предавања презентирани минатиот мај: феноменални разговори од Мајк Сандерс (ВП на Creative Tech во Activision/Blizzard/King), Џо Твист (едно од нејзините последни некогаш воведни како извршен директор на UKIE) и Денис Фарели од Google.

На YouTube каналот на SGA можете да ја погледнете минатогодишната атмосфера, но и сите три клучни предавања презентирани од минатиот мај: феноменални разговори од Мајк Сандерс (ВП на Creative Tech во Activision/Blizzard/King), Џо Твист (едно од нејзините последни појавувања и предавања како извршен директор на UKIE) и Денис Фарели од Google.

Настанот е наменет за професионалци од доменот на девелопери, како и од други комплементарни индустрии, различни луѓе од стартап екосистемот, носителите на одлуки, но и членовите на академската заедница и самите студенти (преку посебна програмска патека под капата на платформата Shift2Games). Покрај главните делови посветени на развојот на мобилните и „основните“ игри, ќе можете да учествувате и во инспиративни разговори за иднината на индустријата, да се занимавате со различни идеи и да добивате практични совети за надминување на тековната криза на која гејмингот не остана имун, како и можноста за закажување бесплатни консултации со повеќе од 10 експерти од доменот на ИС, правна регулатива, развој на бизнисот, даночни решенија, човечки ресурси и други релевантни области.

Оваа година, за прв пат, конференцијата има своја веб-страница на FTWCONFERENCE.COM, тука, на почетокот на април, може да очекувате да ги најдете најавите на првите истакнати говорници и најважните теми кои ќе бидат на конференцијата.

FOR THE WIN! конференцијата е единствена и по тоа што е потполно бесплатна, а може да учествувате само со покана на организаторот или на некој од партнерите. Друга допуна оваа година е што сега можете да ја поднесете вашата апликација за Wild Card преку веб-страницата на конференцијата. Доколку вашата апликација биде одобрена, ќе имате можност, како и сите други делегати, бесплатно да ја следите комплетната програма на конференцијата. Апликациите се отворени за професионалци од Србија (кои не се дел од SGA мрежата), но за сите оние од поширокиот регион и цела Европа кои ќе ја препознаат вредноста на учеството на ваков настан!

Придружете се на разговорот за иднината на локалниот, регионалниот и европскиот Гејминг Регион, стекнете нови знаења и увиди и – поврзете се со лидерите во индустријата!

МАРКЕТИНГ

About The Author

По долгогодишни барања од фановите, PlayStation објави дека конечно ќе ги донесе трофеите на ПЦ. Бидејќи PlayStation продолжи да ја продлабочува својата поддршка за платформата за PC со нови изданија на игри, фановите почнаа да сакаат да видат дополнителни елементи и функции што се гледаат на PS5 и PS4. Сега, веројатно најголемата таква карактеристика, Трофеи, конечно треба да се појави на компјутер со следното издание на PlayStation за хардверот.

Ловците ги острат нивните контролери

По ексклузивниот извештај на TrueTrophies дека Sony тестира трофеи за PlayStation PC уште во 2023 година, воодушевени сме што можеме да кажеме дека трофеите на PlayStation PC конечно се потврдени за лансирање во мај 2024 година. Плус, сето тоа започнува со една од најдобрите игри за PS5 на компјутер што добива поддршка за трофеи при лансирањето!

Објавено преку блогот за PlayStation, трофеите за PlayStation PC ќе бидат пуштени во четврток, 16 мај 2024 година, заедно со издавањето на Ghost of Tsushima Director’s Cut за компјутер. Ова значи дека на PC за првпат ќе има отклучување на Платинум трофеј. Новата трофејна компатибилност на компјутер, исто така, ќе биде лансирана заедно со новото преклопување на PlayStation/PC, кое исто така ќе ви овозможи да ги префрлите списокот на пријатели и поставките на профилот на PSN од PS5 и PS4.

Корисниците на PC ќе треба да се најават на нивните PSN акаунти додека играат игри на компјутер компатибилни со трофеи за да добиваат трофеи. Тоа ќе им овозможи и пристап до нивниот PSN.

Исто така, не е потврдено дали претходно објавените игри за PC PlayStation ќе добиваат поддршка за трофеи или дали сите PlayStation PC игри ќе добиваат поддршка за трофеи понатаму. Безбедно е да се претпостави дека игрите како God of War Ragnarok и Marvel’s Spider-Man 2 ќе добијат поддршка за трофејот за PlayStation PC кога на крајот ќе бидат лансирани на платформата. Сепак, останува нејасно дали игрите како Horizon Forbidden West или Ratchet и Clank Rift Apart ќе го следат примерот.