Superman лета од Земјата до Месечината и назад благодарение на Unreal Engine 5

Новото видео кое прикажува концепт за игра на Superman во Unreal Engine 5 изгледа како суперхеројска игра од соништата! Superman е најголемиот Суперхерој кој некогаш бил креиран (Fact: Најпознат карактер во светот, потоа се Исус па Мики Маус). Неговиот симбол и костим веднаш се препознаваат, а неговите моќи се основа за многу други херои. Сепак, и покрај неговата огромна популарност, немаше соодветна игра за Superman од 2006 година…

И покрај гласините за нова игра на Супермен и барањата од фановите, ништо не се оствари. Сепак, тоа не ги спречи фановите да замислат што би можело да биде особено затоа што технологијата масовно напредуваше од неговото последно големо излегување на игри. Со неодамнешното објавување и усвојување на Unreal Engine 5 од различни програмери, еден куп креативни луѓе го користат за да замислат некои од нивните идеи за видео игри. YouTube каналот TeaserPlay замисли како би можела да изгледа играта на Супермен доколку биде објавена денес и на неа се прикажува како лета низ Метрополис, во вселената, ја истражува Месечината и се враќа на Земјата во сосема друга област. Очигледно е многу амбициозна идеја и би била исклучително скапа да се направи доколку биде реалност, но тоа е фасцинантно „што ако? сепак. Видеото собра повеќе од милион прегледи за помалку од две недели, што ја покажува побарувачката и возбудата за играта на Супермен.

Супермен ќе се појави во видео игра подоцна оваа година преку Suicide Squad: Kill the Justice League, но се чини дека нема да може да се игра. Можеби ако имаме среќа, следниот натпревар на Rocksteady ќе биде игра на Супермен. Сепак, дури и да беше така, ќе биде потребно исклучително долго време за да се направи. Последната игра на развивачот беше објавена во 2015 година и Suicide Squad: Kill the Justice League изгледа малку полинеарно од играта на Супермен.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.