Предлози за врвни платформски игри

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Assassin's Creed China превземена слика од играта

Ghost and Goblins Resurrection 

Една од најпознатите игри за флипери и за компјутер има своја преработка, се работи за играта Ghosts and Goblins Resurrection која своевремено се сметаше за една од потешките игри за играње дека се гинеше од два удари, првиот удар од чудовиште ви го тргаше оклопот а вториот ве утепуваше, тоа беше слично како во Супер Марио игрите кога ќе изедете печурка па ве зголемува и од следниот удар повторно се смалувате. 

Играта Ghosts and Goblins беше предизвик и се вежбаше ниво по ниво со многу предетерминирани движења и удари. Играта e со витез што фрла бесконечно копја и е на задача да ја спаси принцезата од секакви чудовишта од ноќни мори. Но во Resurrected најновата верзија можете да ја подесувате играта да биде полесна или потешка и има многу нови опции кои го олеснуваат играњето за да можете да ја искусите целата приказна и сите нивоа наместо само континуирано да стигате до второ или трето ниво и да не напредувате понатаму колку и да ја вежбате играта- какво што беше искуството порано. Легендарна платформска игра што вреди да се испроба повторно.

Assassin’s Creed Chronicles: China 

Ако Assassin’s Creed серијалот има игра каде асасините преминуваат во нешто што наликува на нинџа засега насловот Assassin’s Creed Chronicles: China е најблиску до тоа. Ubisoft веројатно ја чуваат идејата за верзијата што фановите им ја бараат за да направат игра за Феудална Јапонија каде асасинот би бил нинџа -како “џокер во покер” за да ја направат ако драстично им паднат продажбите. Но во оваа игра дејството се одвива во Кина а не Јапонија. Повеќето гејмерски коментатори не ја сакаат атмосферата во играта и мислат дека приказната е многу неодредена, тоа е така затоа што не ја ценат доволно темата бидејќи оваа игра има уметнички стил многу сличен на стриповите и филмовите “Sin City” и “300” каде има приказна во црно-бело(или сиво-жолта) со изразена и додадена црвена боја  и механиките на интересен “gameplay” е тоа што ја одвојува како добра игра, со навистина инвентивни стелт комбинации за ослободување од непријатели додека “комбатот” кога сте приморани да се борите директно(а не со стелт) со меч се базира на блокирање, парирање и возвраќање удари -тактика што успева и во првите неколку Assassin’s Creed наслови што не се дел од платформските Chronicles наслови. Други две слични игри се  AC Chronicles Russia и AC Chronicles India но АC Chronicles China е најпопуларната.      

Inside

Inside е игра за момче кое се крие и бега од властите на дистописко општество каде се врши контролирање на умот на луѓето, атмосферата е направена како да се движите низ сон, нивоата се мрачни но и доволно добро сработени да ве внесат во играта. Момчето во своите патувања влегува во зграда во која има направа за контролирање на умот(која понатаму во играта и нема да му треба за да го прави тоа)  на други луѓе кои без тоа се неволни и само стојат наведнати напред. Момчето ги контролира при решавања на одредени загатки. Но целата приказна во својата симболика се одвива околу тоа мала група на луѓе или една личност очигледно имаат контрола над умовите на мнозинството, а луѓето се обесправени и лесно контролирани-како кометар за тоталитаризам во подконтекст. Самиот сетинг во играта потсетува на книгата “1984” од Џорџ Орвел или да речеме на филмот “Бразил” од Тери Гилијам. Играта има два впечатливи краеви од кои едниот неможе да се направи без дополнително истражување. Но и двата краја се импресивни. 

P.S. Овој напис е превземен од новинската агенција Мета.мк, каде можете да најдете и други интересни содржини и за млади сработени од професионалци, повелете линк до изворот:

https://meta.mk/novi-predlozi-za-platformski-igri/

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

1 Comment

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Втората сезона на Overwatch 2 ќе започне следната недела на 6ти декември! Ажурирањето на сезоната носи нов херој во играта заедно со нова мапа, Battle Pass, празнична козметика и многу повеќе…

Оваа вест доаѓа преку новиот трејлер за 2та сезона на Overwatch 2, објавен денеска, кој можете да го погледнете подолу, заедно со нов блог пост од Blizzard. Во трејлерот, го гледаме новиот херој кој се приклучува на списокот на херои – Ramattra како и новата експорт Shambali мапа која влегува во редовната ротација на играта заедно со досегашните. Исто така го гледаме новиот Mythic скин на Junker Queen достапен во новиот Battle Pass како и поглед на некои од празничните скинови од претстојните празнични настани.

With a new season comes a new map pool. Along with our newest map, Shambali Monastery, players can anticipate the return of a fan-favorite, Rialto, and the most epic place on earth, Blizzard World. We’ll be visiting Oasis and Nepal at different times of the day and rotating out Hollywood and Watchpoint: Gibraltar. As a reminder, all off-rotation maps will continue to be available in custom games.” 

Blizzard

Blizzard вели дека темата на 2-та сезона е грчката митологија, што објаснува зошто митските скинови од Battle Pass е Zeus Junker Queen. Овој скин ќе вклучува нови прилагодувања, модели на оружја, гласовни линии и специјални ефекти. Легендарниот скин на Poseidon Ramattra и Легендарниот скин од Hades Pharah може да се заработи и со квестови.

“These heroes and several others will be imbued with awesome god-like powers in our new Battle for Olympus game mode. This new limited-time event will start on January 5 and last until January 19.”

Blizzard

Blizzard исто така враќа два празнични настани: Winter Wonderland and Lunar New Year. Секој настан оваа сезона, вклучувајќи ја и битката за Олимп, ќе има скин како награда што можете да се заработи со играње и исполнување предизвици. Можете исто така да заработите помали работи од сезона 2 со гледање стримери на Overwatch 2 на Twitch.

Сезона 2, исто така, носи неколку промени во рамнотежата на Overwatch 2. Blizzard вели дека се фокусира на масакрирањето на Sojourn’s Rail Gun на растојание за сезона 2, во обид да ги поттикне играчите да ја „искористат големата мобилност на Sojourn за да го затворат растојанието за повеќе да има уништувања”. Doomfist добива „значајни промени кои подобро ја поддржуваат неговата улога како Tank на тимот, додека сè уште го одржува јадрото на стилот на игра на неговиот идентитет на херој“. Севкупно, Blizzard вели дека може да очекувате прилагодувања за Ana, Bastion, Junker Queen, Kiriko, Mercy и Symmetra кога ажурирањето на сезона 2 ќе биде објавено на 6 декември.