Мобилните игри на Activision Blizzard прават повеќе пари од верзиите на PC и Конзоли Заедно

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Повеќе од половина од приходите на Activision Blizzard доаѓаат од мобилни игри во април – јуни (Q2) 2022 година.

Според најновиот финансиски извештај на Activision Blizzard, развивачот/издавачот генерирал 535 милиони фунти од продажбата на PC и Конзоли во четвртиот квартал од 2022 година – 275 милиони фунти (332 милиони долари) на PC и 310 милиони фунти (376 милиони долари) на конзоли – додека 688 милиони фунти (831 милиони долари) дошле од нивниот „мобилен и помошен“ бизнис, за кој компанијата вели дека „првенствено ги вклучува приходите од мобилните уреди“. Тоа е повеќе од 50 отсто од целиот нејзин нето приход за тој период.

Дел од ова, се разбира, е затоа што Activision го купи мобилниот развивач King во 2016 година – и во моментов, тоа е најуспешниот дел од бизнисот на ABK – но веројатно не е случајно што Diablo Immortal исто така беше објавен во овој период. Само пред една година во истиот период, приходите од мобилни, конзоли и компјутери беа 658 милиони фунти/795 милиони долари, 612 милиони фунти/740 милиони долари и 520 милиони фунти/628 милиони долари, соодветно, што значи дека само нејзиниот мобилен бизнис го зголемил својот нето приход годишно- на година: приходите од конзолата, од друга страна, се речиси преполовени.

Истиот финансиски извештај неодамна откри дека Diablo Immortal го спречил падот на бројот на корисници на Blizzard и со оглед на скромното зголемување на месечниот активен ангажман на компанијата. Сепак, резултатите исто така покажаа дека активните корисници на Blizzard само малку закрепнале – на местото каде што беа пред нешто повеќе од една година – и приходите остануваат малку намалени од година во година.

Откако падна на 22 милиони месечни активни корисници за кварталот што завршува во март 2022 година, Diablo Immortal му помогна на Blizzard да се врати на 27 милиони за кварталот што завршува на почетокот на јули.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

PC
Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

The Last of Us Part 1 е одложена и повеќе нема да го дочекува првичното објавување на 3ти март. Наместо тоа, играта е одложена до крајот на тој месец и сега ќе излезе на 28 март. Naughty Dog рече дека дополнителното време потрошено работејќи на играта ќе биде искористено за „да се осигураме дека дебито на The Last of Us Part I е во најдобра можна форма“.

Одложувањето беше објавено оваа недела во твит од профилот на Naughty Dog во кој најпрво им се заблагодари на луѓето за поддршката на франшизата поради тековната ТВ адаптација на The Last of Us, која доминира во разговорите откако првпат почна да се емитува. Студиото призна дека има луѓе кои ја сакале преработената верзија на The Last of Us која дебитираше неодамна на PS5 и уште повеќе кои сега беа заинтересирани за играта благодарение на шоуто HBO и да им дадат на тие луѓе најдоброто искуство, играта. треба повеќе работа.

The Last of Us Part I е римејк на оригиналниот The Last of Us со обновена игра, вклучувајќи некои дополнителни и ажурирани функции. Нејзината верзија за компјутер е една од неколкуте порти за PlayStation на PC што Sony ги постави на таа платформа во последниве години и доаѓа во скоро совршено време сега со оглед на тоа што сме во средината на The Last of Us на HBO.