Играта со Бананата има клонови со различни овошја

Пред неколку недели „Banana“ се појави на Steam, и гејмерите ширум светот беа веднаш збунети од огромниот број луѓе кои ја преплавија платформата за да ја играат. Се разбира, оттогаш се претпоставува дека многу од „играчите“ се всушност ботови, но тоа е друга приказна.

Во моментот на пишување, Banana е третата најпопуларна игра на Steam, победувајќи ги Elden Ring, PUBG и The First Descendant – и сè што правите во играта е постојано кликнување на банана. Има повеќе од тоа, се разбира. Тоа е ефикасно машина за печатење пари, при што корисниците редовно отклучуваат специјални банани кои можат да ги продадат за да генерираат готовина во реалниот свет. Сепак, се појавија некои копии со овошна тема.

Steam стана овошна салата

Започна со Банана, а сега ги имаме Melon и Tapple. Во Мелон кликате на лубеница, а на Тапле кликате на Јаболко… Генијално…

Секоја игра во оваа ниша го има истиот основен принцип, но може да се тврди дека ниту еден копиран наслов нема да може да ги достигне нивоата на величественост постигнати од Banana, што е предвидено дури и од развивачот на играта. Тоа е смешен наслов, но се покажува како хит, при што некои корисници пријавиле дека прават троцифрени бројки продавајќи ги нивните ретки скинови од банани.

Melon беше објавена на 1 јули и оттогаш достигна максимум со 14.274 корисници на Steam, додека Tapple излзе на 29 јуни и собра максимум од 17.111 играчи. Ниту една игра не е блиску до допирање на позицијата на Банана на топ листите, но треба да им дадете признание за обидот да профитираат од возбудата.

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

About The Author

Во неодамнешното финансиско ажурирање, извршниот директор на Ubisoft откри дека компанијата вложила повеќе пари и напор во маркетингот на Star Wars Outlaws од која било друга игра на Ubisoft досега објавена. Тој, исто така, истакна дека компанијата очекува силно лансирање врз основа на „позитивното расположение на заедницата“ што го циркулира проектот.

Сепак, неодамнешното видео за игра што се појави на интернет предизвика негативни повратни информации врз основа на тоа колку „неисполирано“ изгледа играта – и таа се појавува на пазарот за само еден месец.

За Ubisoft скап паркетинг означува успех!

За време на неодамнешниот повик за заработка, Ив Гилемот, долгогодишниот извршен директор на Ubisoft, изјави:

Она што го земаме предвид е силно лансирање на „Star Wars Outlaws“. Тоа е фактот дека е меѓу најочекуваните игри во индустријата оваа година и одразува навистина силно позитивно расположение на заедницата, а исто така и фактот дека доаѓаме со најголемата маркетинг кампања досега за игра на Ubisoft.

Би било интересно да се видат бројките, бидејќи некои наслови на Ubisoft, како што е Watch Dogs од 2014 година, имаа маестрални маркетинг кампањи кои вклучуваа обемни трејлери, CGI, билборди, рекламни спотови и многу повеќе. Некои проценки ги ставаат маркетиншките буџети за насловите на Assassin’s Creed во стотици милиони долари. За споредба, не се чувствувам како „Star Wars Outlaws“ да уживаат во таа плодна маркетинг кампања.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!