PlayStation со нов рекорд од 20 милиони PS5 уреди продадени ширум светот

PlayStation 5 сега надмина 20 милиони продадени единици ширум светот и Sony вети дека значително ќе ги зголеми напорите за производство во следните шест месеци.

Извршната директорка на Sony, Veronica Rogers, изјави за gamesindustry.biz дека компанијата „планира значително зголемување на производството на PS5 оваа година“ и „работа бескрајно за да се осигура дека PlayStation 5 е достапен за сите што сакаат“.

Како што забележа индустрискиот аналитичар Daniel Ahmad на Твитер (подолу), PS5 достигна 20 милиони единици за една година, шест месеци и 22 дена (вкупно 568 дена) што значи дека е малку зад рекордот на PS4 за постигнување 20 милиони единици во една година, три месеци и 14 дена (вкупно 471 ден).

Како што беше речено, PS5 наиде на значителни проблеми со производството поради недостиг на компоненти што ја погодија индустријата за видео игри и пошироко, принудувајќи го Sony да ја преиспита својата прогноза за продажба за годината во февруари. Компанијата во своите најнови резултати за финансиска заработка објави дека 19,3 милиони PS5 биле продадени до крајот на финансиската 2021 година, што значи дека конзолата не ја достигнала оригиналната цел за продажба за 3,3 милиони единици. Нејзината цел за оваа финансиска година, сепак, што значи од април 2022 до март 2023 година, е да продаде амбициозни 18 милиони единици, врзувајќи се со денешните коментари на Роџерс за значително зголемување на производството.

Главниот финансиски директор на Sony, Hiroki Totoki, претходно овој месец изјави дека оваа бројка се заснова на „тековната видливост на набавките на делови“, сепак, што значи дека компанијата сè уште очекува недостигот на компоненти да биде проблем во текот на следната година.

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

About The Author

Gearbox Entertainment имаат нов сопственик бидејќи Embracer Group само што го продаде студиото на Take-Two Interactive за 460 милиони долари. Сите тие милиони долари ќе бидат исплатени во целост како новоиздадени акции на Take-Two.

Како дел од продажбата, Take-Two ќе добие Gearbox Software, Gearbox Montreal и Gearbox Studio Quebec. Од гледна точка на игри, компанијата ќе добие права на франшизите Borderlands и Tiny Tina’s Wonderlands заедно со Risk of Rain, Brothers in Arms, Duke Nukem и Homeworld.

Како дел од најавата, беше откриено дека Gearbox моментално има нови игри Borderlands и Homeworld во развој.

Embracer ќе го задржи Gearbox Publishing San Francisco, кој ќе биде преименуван пред официјалното затворање на договорот. Покрај тоа студиоот Gearbox, Embracer ќе ги задржи Cryptic Studios заедно со Neverwinter Online и Star Trek Online, Lost Boys Interactive и Captured Dimensions.

“Today’s announcement marks the result of the final structured divestment process and is an important step in transforming Embracer into the future with notably lower net debt and improved free cash flow.

Through the transaction, we lower business risk and improve profitability as we transition to becoming a leaner and more focused company. After evaluating several options for Gearbox, I am happy that we have reached a solution that is in the best interest of all stakeholders. Randy and the team have been great team members throughout the past years, and I would like to thank them all for that. As one of the world’s greatest games developers, I am confident that Gearbox will continue to innovate and thrive in their new home within Take-Two.”

Официјална изјава за медиумите од Lars Wingefors, ко-основач и извршен директор Embracer

“Our acquisition of Gearbox is an exciting moment for Take-Two and will strengthen our industry-leading creative talent and portfolio of owned intellectual property, including the iconic Borderlands franchise. This combination enhances the financial profile of our existing projects with Gearbox and unlocks the opportunity for us to drive increased long-term growth by leveraging the full resources of Take-Two across all of Gearbox’s exciting initiatives.”

Официјална изјава за медиумите од Strauss Zelnick, извршниот директор на Take-Two

Embracer додава дека продажбата на Gearbox ќе го намали нето долгот на компанијата за 300-330 милиони долари.

Со преминувањето кон Take-Two, Gearbox ќе продолжи да биде предводено од основачот и извршен директор на студиото Randy Pitchford, велат од компанијата. Ќе работи како помошно студио во рамките на .

“Joining forces with Take-Two Interactive and 2K will help Gearbox ascend to our next level. Take-Two and 2K have demonstrated repeatedly their commitment to our engine of generating creativity, happiness, and profit. We set the bar for interactive entertainment and achieved remarkable results with groundbreaking, record-setting games when we worked together at arm’s length as partners. I’m incredibly excited about what we can accomplish now that we’re fully aligned as one.”

Официјална изјава за медиумите од Randy Pitchford

Пред објавувањето, гласините за купување на Gearbox на Take-Two беа околу од есента 2023 година, но сепак многумина мислевме дека ова е само обична лажна гласине и дека веројатно никогаш нема да се случи.